Monday, April 19, 2010

TAGGED BY LILI LALA

Okeh.. sebelum memulakan sesi tag ni nk berpantun jap.. haha

berleka-leka dimalam hari,
sampai  lupe tanggungjawab si diri
ada masa xnak study,
barulah menyesal di kemudian hari,
sebab x dapat jawab exam dengan senang hati.

hah.. dah tau pantun x sedap.. haippppp.. jangan gelak2 yer..
pantun peringatan untuk diri sendiri ni..
 
okeh okeh meh start ngan tag lak..
tag ni lili lala yang suh buat.. 30 perkara tentang diri saya..
  1. nama penuh rahsia
  2. nama panggilan bie,bibi,nabihah
  3. omo 22.. tp nampak cam da tua..hak2 
  4. study kat ukm.. 
  5. amik course akaun- walaupun giler x minat.. chaiyokk
  6. asal terengganu darul iman
  7. umah kat kuala berang-kat batu bersurat tu..
  8. saya sokmo nak diet , tapi x menjadi sampai sekarang.. hangat-hangat tahi ayam bak kate orang
  9. saya rapat ngan adik bongsu saya-iswara
  10. spm saya very bad- dapat masuk matrik pun alhamdulillah.. syukur
  11. saya anak ke3 dari 6 orang adik beradik
  12. saya suke masak- tapi yang simple2 je..
  13. tidak suke bila my mum suh sidai kain, 
  14. dan saya lebih suka basuh pinggan mangkuk
  15. manja
  16. sensitif
  17. aliran teknik masa sekolah menengah-akaun
  18. sudah berpunya- haha
  19. berkasih sayang di form 5
  20. seorang yang pemalu
  21. boleh jadi peramah bile jumpa orang yang terlalu diam-maksudnya saya tegur dulu la 2.. saya lagi suka tegur n sembang-sembang ngan makcik.
  22. num ni dah cantik.. saya dilahirkan pada 22.2.1988
  23. saya xnak pakai heel yang halus nnt saya berjalan tertonggek-tonggek.. haha.. kalau yang tebal 2 ok kot..
  24. dulu x suke paka tudung ikin 2.. tapi sekarang dah terbalik.. nk gi memana pakai itu je senang
  25. saya juga close to my mum.. 
  26. oh saya dah 3rd year kat ukm skang ni.. hope will graduate on time.
  27. juga akan menjalani LI kt terengganu untuk 1 sem..- oh ples pray 4 me.. takut
  28. saya suke warna hitam , hate yellow
  29. saya seorang yang berpikiran terlalu jauh- jangan salah paham..  contohnye.. bile ader suatu masalah, mulelah saya akan pikir ape akan jadik lpas 2.. bukan pikir yang baik-baik, tapi yang buruk-buruk..
  30. and the last saya suke jawab tag.. bagila lagi.. hahahah.. tenkiu lili
p/s berjaya buat dalam tempoh beberapa minit...

esoklah study =p

6 comments: