Tuesday, March 16, 2010

terkezut la weh!

hok oloh...

.. ni nape nak terkezut2 neh? nak dijadikan ceritalah.. di suatu petang selasa yang sunyi dan tenang dan aman damai.........

tiba-tiba............
















zasssssssssssssssssssssss................ .. huh.. nampak suatu tangan yang berbulu menyambar sesuatu dari meja aku ni hah... geli!!!!!!!... maunya tak terkejut????

huh. menjerit aku ni ha.. hak hak.. c roomate, syira pun terkejut... keh2..(tapi rasenye c syira tu terkejut cz dengar aku jerit macam orang gile.. hak2.. sori syira.. :P)

tau knape kitorang terkejut?

ade suatu makhluk ciptaan ALLAH.. telah selamat berbuat jahat pada dirikuh ini! tsk! xpe.. xpe... UKM ni memang kaya dengan makhluk itu.. tapi xpela.. ekau dah selamat tibai barang aku.. amik je lah... sedekah deh..

gile btol.. Keeeeeeerrrrrrrrrraaaaaaaaaaa ini... dekat sebulan jugakla kolej zaaba ni aman.. hai.. tibe-tibe mereka ni datang buat onar balik,,..
sakit hati betul..

pas ni confirm x brani dah nk bukak tingkap luas2 waktu pagi...
nant ade lagi yang hulur tangan... takpun dah berdiri tegak atas katil tu ha..
eeeeeee.. tak kuasa la aku...

p/s: intai2 kat bawah ada lagi yang bernasib malang , cz makhluk 2 sambar susu tepung yang pek besar tuh.. yang mahal lak 2.. nespray kot.. xpun fernleaf.. isi plastik tu banyak ag tau....patutla semangat je duk menjilat... makin sihatla 'mereka' lepas ini. kurang asam betull!

hehe.. atleast, me, mereka amik roti yang murah je.. yang baru beli semalam.. tp x sodapp.. hehe.. so amarah tu kurang sketla.. haha.. simpan untuk ari lain lak..

pss: eh jangan korang menanti lak aku letak gambor si kera tu (actually x taula ni monyet ke kera ke ape.. tp mcam kera je.. ).. cz GELI (over.. bukanla geli.. tp ish... x bole la..)

byep :P

4 comments: